Stěhování Alfa > Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) stanovují pravidla smluvního vztahu mezi společností Stěhování Alfa – Daniel Knapp, IČ: 71131787, se sídlem Kostelecká 48, 250 63 Mratín (dále jen „poskytovatel“) a jejími klienty (dále jen „zákazník“) při poskytování stěhovacích a doprovodných služeb (dále jen „služby“).

Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem.

Pokud zákazník při objednávce uvede IČ, považuje se za podnikatele. V ostatních případech je zákazník považován za spotřebitele dle § 419 občanského zákoníku.


1️⃣ Uzavření smlouvy

  • Zákazník může zaslat nezávaznou poptávku telefonicky, e-mailem, osobně nebo prostřednictvím online formuláře.

  • Na základě poptávky poskytovatel připraví cenovou kalkulaci (odhad ceny).

  • Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy zákazník závazně objedná službu a poskytovatel objednávku potvrdí.

  • Poskytovatel si vyhrazuje právo požadovat v konkrétních případech uzavření písemné smlouvy.


2️⃣ Cena služeb a platební podmínky

  • Cena se řídí platným ceníkem zveřejněným na webu poskytovatele.

  • Uvedená kalkulace je pouze orientační, konečná cena odpovídá skutečně poskytnutému rozsahu služeb.

  • Standardní způsob úhrady je v hotovosti po dokončení služby, pokud není sjednáno jinak.

  • Poskytovatel může požadovat zálohu až do výše 100 % odhadované ceny.

  • Při prodlení s platbou má poskytovatel nárok na úrok z prodlení 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení.


3️⃣ Povinnosti smluvních stran

Povinnosti poskytovatele

  • realizovat služby odborně, bezpečně a s ohledem na charakter přepravovaných věcí,

  • minimalizovat riziko poškození stěhovaných předmětů i nemovitosti.

Povinnosti zákazníka

  • zajistit volný přístup k místům nakládky a vykládky (včetně parkovacího místa),

  • připravit věci ke stěhování a viditelně označit křehké předměty,

  • upozornit na specifické podmínky (např. úzké schodiště, výšku pater, atypické rozměry apod.),

  • zajistit dostatečnou ochranu podlah a stěn, pokud hrozí poškození.

Poskytovatel je oprávněn odmítnout stěhování nebezpečných nebo zakázaných předmětů.


4️⃣ Reklamace a odpovědnost za škodu

  • Zákazník je povinen bezprostředně po dokončení služby zkontrolovat přepravované věci a případné škody nahlásit ihned.

  • Reklamace se uplatňuje e-mailem nebo písemně na adrese sídla poskytovatele.

  • O výsledku reklamace rozhodne poskytovatel nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

  • Poskytovatel má sjednáno pojištění odpovědnosti.

  • Poskytovatel nenese odpovědnost za škody způsobené:

    • přirozenou povahou stěhovaných věcí,

    • jejich nevhodným zabalením zákazníkem,

    • nebo okolnostmi vyšší moci (např. extrémní počasí, technická porucha apod.).


5️⃣ Odstoupení od smlouvy a změna termínu

  • Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů od uzavření (§ 1829 občanského zákoníku).

  • Pokud zákazník výslovně požádá o poskytnutí služby před uplynutím této lhůty a souhlasí s jejím dokončením, ztrácí právo na odstoupení po jejím provedení (§ 1837 písm. a občanského zákoníku).

  • Zákazník může bez sankce odstoupit nejpozději 24 hodin před sjednaným termínem.

  • Pokud dojde ke zrušení zakázky později, účtuje se storno poplatek 30 % z dohodnuté ceny.

  • Poskytovatel může odstoupit od smlouvy v případě vyšší moci (např. extrémní povětrnostní podmínky, dopravní omezení apod.) nebo technické závady.


6️⃣ Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě sporu mezi poskytovatelem a spotřebitelem může spotřebitel využít mimosoudní řešení prostřednictvím:

České obchodní inspekce (ČOI)

https://www.coi.cz


7️⃣ Závěrečná ustanovení

  • Smluvní vztah se řídí právním řádem České republiky.

  • V případě rozporu mezi informacemi na webu a těmito VOP mají přednost tyto podmínky.

  • Tyto VOP nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webu poskytovatele.


📄 Alfa Stěhování – Daniel Knapp

IČ: 71131787

Sídlo: Kostelecká 48, 250 63 Mratín

Naše služby

Názory klientů

17. května 2023

“S touto firmou jsem stěhoval pianino již několikrát a vždy byla jejich práce rychlá a naprosto profesionální. Skvělá komunikace, férová …

10. března 2021

“Neskuteční machři tihle hoši! Během chvilky přestěhovali piano a poradili si i se zrádným schodištěm. Moc děkujem, ať se vám …

19. února 2020

“Rychlá domluva a profesionální práce. Nadstandardní zákaznický servis.” J. G. – recenze na Facebooku…

INFOLINKA

+420 604 665 665

developed by web-levne.com